امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۲/۰۵/۱۰- ۱۵:۲۸ - مشاهده: ۵۹

فراخوان شرکت در سی و هفتمین جشنواره بین المللی خارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خارزمی

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی را که با بیش از سه دهه تجربه و به عنوان مهمترین رخداد علمی در سطح ملی و بین‌المللی شناخته شده است را برگزار می نماید.

سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران مفتخر است با یاری خداوند متعال سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی را که با بیش از سه دهه تجربه و به عنوان مهمترین رخداد علمی در سطح ملی و بین‌المللی شناخته شده است را برگزار نماید. 

به اطلاع علاقه‌مندان به شرکت در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی می‌رساند که ثبت‌نام و ارایه طرح در این دوره از جشنواره آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا پایان شهریور سال جاری می‌باشد.

طرح‌های قابل پذیرش می‌بایست در گروه‌های تخصصی شامل بحران آب و کشاورزی و منابع طبیعی ، امنیت غذایی ، برق و کامپیوتر ، زیست فناوری ، علوم پایه پزشکی ،  عمران ، فناوری­های شیمیایی ، علوم پایه ، صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری ، فناوری نانو ، مکانیک ، مواد ،  متالورژی و انرژی­های نو ، مکاترونیک ، نرم افزار و فناوری اطلاعات ، معماری و شهرسازی ، هنر ، هوافضا و هوش محاسباتی و طرح برگزیده موفق در تولید ملی در پنج محور مورد پذیرش شامل پژوهش‌های بنیادی ، پژوهش‌های کاربردی ، طرح‌های توسعه‌ای ، نوآوری و فناوری و ابتکار به جشنواره­ های خوارزمی ارایه گردد.

از برگزیدگان دوره­ های قبل جشنواره ­های خوارزمی‌که موفق به تولید محصول در مقیاس صنعتی شده ­اند دعوت می­ گردد برای ثبت نام و دریافت پرسشنامه با دبیرخانه تماس بگیرند.

 متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره­ های خوارزمی‌به نشانی www.khwarizmi.ir  با مراجعه به قسمت سامانه‌ جامع جشنواره­ های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام/ ورود به پنجره واحد و ارایه طرح اقدام نمایند.

ضروری است قبل از شروع فرآیند ثبت نام و ارایه طرح ، راهنمای مربوط به ثبت نام را مطالعه کنید.

ضمائم

 فراخوان

 راهنمای ثبت نام

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما