امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

۱۴۰۲/۰۶/۰۷- ۱۶:۰۵ - مشاهده: ۳۲۷

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین ‌المللی فناوری ‌نانو از ۱۳ الی ۱۶ آبان‌ ماه ۱۴۰۲

چهاردهمین نمایشگاه بین ‌المللی فناوری ‌نانو از ۱۳ الی ۱۶ آبان‌ ماه ۱۴۰۲ در سالن ‌های ملل و خلیج ‌فارس واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان تهران برگزار می‌شود و علاقه ‌مندان برای ثبت ‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نمایشگاه https://nanoexhibition.ir مراجعه نمایند.

چهاردهمین نمایشگاه بین ‌المللی فناوری ‌نانو از ۱۳ الی ۱۶ آبان‌ ماه ۱۴۰۲ در سالن ‌های ملل و خلیج ‌فارس واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان تهران برگزار می‌گردد.

تمامی‌شرکت ‌هایی که دارای گواهی ‌نانو مقیاس هستند می ‌تواند برای ثبت ‌نام در نمایشگاه اقدام کنند، همچنین آزمایشگاه ‌ها، دانشگاه ‌ها، صندوق‌ ها و شرکت‌ های بازرگانی نیز امکان ثبت ‌نام در نمایشگاه را دارا هستند.

یکی از تفاوت ‌های این دوره از نمایشگاه، حضور پر رنگ هیات ‌های تجاری و شرکت ‌های خارجی می ‌باشد. همچنین امسال، حمایت ویژه از شرکت ‌های حوزه نانویی دانش ‌بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی صورت می ‌گیرد و از ۷۰ درصد هزینه تا سقف ۳۰ میلیون تومان حمایت مالی برخوردار خواهند گردید.

علاقه ‌مندان برای ثبت ‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نمایشگاه https://nanoexhibition.ir مراجعه و با ایجاد پروفایل نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما